Thursday, January 5, 2012

Cita-Cita Dari Dulu Hingga Sekarang (Part 1)

CERITA TENTANG CITA CITA BUDAK BUDAK




pada suatu hari yang indah, seorang......

Masa Kecik :

masa kecik aku nak sangat jadi DOCTOR. why ? sebab dulu pernah tengok orang cucuk jarum kat tangan, and aku pun dulu ada asma kan so selalu datang klinik. dah minat gila gila sampai aku pernah bedah anak patung kot. haha.


Masa Bersekolah :


masa nie aku dah bersekolah, seronok seronok jadi doctor. oh my nak pula jadi PILOT. nie lah sebabnya bila dah naik plane, dulu aku naik plane pergi ke indonesia sana, then teruja sangat dengan baju pilot yang aku tengok, aku terus buat baju tu dari baju sekolah rendah aku :( sadlife gila buat dari BAJU SEKOLAH jea. then the moment yang aku paling rindu bila aku jadikan bilik aku sebagai kokpit :D tahu tak kokpit tu ape ? alah yang tempat pemandu tu :) tak tahu ? try search kat google.com :)

Then, timbullah cita cita terbaru iaitu ?

A. Angkasawan B. Pilot C. Doctor.

pilih pilih ! mestylah angkasawan kan kan ?

TAK,

ape kebengapnya kau nie blog, dah dua tu aku cerita tadi, now angkasawanlah ! grrrr

I DON'T KNOW MALAY LANGUAGE !

habistu yang TAK tu language ape pulak ?

YANG TU ROJAK LANGUAGE.

nampak benor menipunya, meh sambung balik :D


why i nak jadi nie pulak ? sebab tengok Sheikh Muszaphar Shukor dulu :) tak kenal dia ? klik jea kat nama dia mesty tahu nanty :D aku buatlah topi oksigen yang glass tu kan dari bakul sidai kain mak aku kot, ya Allah ingat balikkan aku akan cakap ! apa dia blog sayang ?

MACAM BUDAK BUDAK LAH DIA NIE !

then mulalah aku meracau, kali nie bukan bilik aku jadi mangsa, tapi tempat berehat kiteorang. hihi. conteng sana conteng sini bawah meja. moment paling malu bila my baybaybaybaybaybay=

JUSTIN BIEBERRRRRRR !

=baybay opocot ebay.com :O my baby lah. sayang EmiliaE.Heart tahu benda tu, time dia datang rumah :'D, k, malu.

and masa bersekolah menengah pula, bertukarlah cita cita itu :D and.........TUT......TUT.....TUT.

hey ? kenapa nie ?
SORRY BOSS, ROSAK !

asal pula ?

SEBAB, EEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
TO BE CONTINUED MAYBE ?...

No comments:

Post a Comment